Πέμπτη, 7 Απριλίου 2016

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΚΡΥΩΝ



Ο φωτεινος εαυτος και η προσέγγισή του στο Εγω Ειμαι: 


Οπως ηδη γνωριζετε η Εγω Ειμι παρουσια ειναι το Ολον της συμπαντικης σας υποστασης και ισορροπιας. 

Οταν αναπτυχθει, τοτε ειναι δυνατον να προσεγγισετε την ολοτητα του εαυτου σας,αρα και την αναβαθμισμενη αφθονια σε ολους τους τομεις της ζωης σας.
Η Εγω Ειμι παρουσια, ειναι αναντικαταστατο κομματι της συνέχειάς σας ως οντα του φωτος.

Απελευθερωνεστε απο τοξικες σκεπτομορφες, αδειαζετε πληρως τον μοναδικο σας εαυτο απο αδεια ακαλυπτα συναισθηματα, εργαζεστε εντατικα με την υπόστασή σας σε ολα τα πεδια.

Η αναρτηση που θα γινει, υποσχεται αναδομηση και επαναλειτουργια των ασθενημενων κυτταρων υγειας.

Ο αφθονος νους τωρα υποβαλλεται σε μια νεα συχνοτητα, νεων ευκαιριων, υγιους αγαπης, αφοσιωσης,γαληνης, απολυτης ισορροπιας με ολες τις σκεψεις του ανθρωπου,ολα του τα συναισθηματα και τις πραξεις του. 

Αφεθειτε στο Ολον σας, Ιερα παιδια Του Δημιουργου ,τωρα ειστε ετοιμοι να λαβετε ολες μου τις πληροφοριες.
Γεματοι ευγνωμοσυνη ειστε,το αναγνωριζω και σας σεβομαι και αγαπω ακομα περισσοτερο!

Η ιεροτητα της υπαρξεως ειναι αδιαμφισβητητα ο τομεας οπου ολοι οι ανθρωποι δουλευουν εντατικα ωστε να εξυψωθουν και ανυψωθουν στο μεγαλειο τους.

Σας ρωτω:  ποια ειναι η φυση σας? Ποιος ειναι ο σκοπος σας στη γη? Απαντηστε μονοι σας και καταγραψτε σε χαρτι τις απαντησεις σας.

Οσοι επιλεξουν να απαντησουν με διαυγεια νου ,εχουν ηδη περασει στο επομενο σταδιο της εξελιξης.

Οσοι διερωταστε ακομη, σας τονιζω πως ειστε Ιερα και αγαπημενα παιδια Του Θεου και πως η παρουσια σας στη Γη μονον ασημαντη δεν ειναι!

 Νικηστε φοβους,ανασφαλειες, καθε αδυναμια που εχει εισχωρησει στο νοητικο και συναισθηματικο σας πεδιο. Γιατι σας εχουμε ΟΛΟΥΣ αναγκη!  

Προστατεψτε τον υπεροχο εαυτο σας με εντολες ενδυναμωσης, κυριαρχειστε στις αδυναμες ενεργειες των σκέψεών σας, ηρθε η στιγμη να το κανετε! ΤΩΡΑ!

Δινεται μια ευχη- προσευχη για οριοθετηση των σκεψεων σας :

Η πατριδα μου ειναι το Φως!
Η ζωη μου ειναι η αποστολη μου!
Το Φως εισχωρει στους θυλακες του νου, νοιωθω τη δύναμή του να αποθεραπευει αδυναμιες και φοβους μου. Ειμαι ο λογος της υπάρξεώς μου, το παιδι του συμπαντος, η αρχη και το απειρο μου. 
 
Τωρα δημιουργω!  Σπαθι με σπαθι αποκοβω ό,τι δεν με αντιπροσωπευει και το αντικαθιστω με δυναμη πιστης,δυναμη ψυχης .
Ας γινει στο Τωρα το θαυμα και μαχητης εγω ταπεινος, παντα συντονιζομαι με την πηγη της ψυχης μου, την αληθεια μου, την ακεραιοτητα μου. Ο φοβος μηδαμινος μπροστα στο μεγαλειο μου,ορθωνω αναστημα σε εμενα, στη ζωη!
Με εμπιστευομαι, με αγαπω, με θεραπευω και αναμορφωνω!

Γενοιτο αδελφια μου επι Γης!

Γενοιτο Τωρα!
Αμην!

ΚΡΥΩΝ της αληθειας και της αναγεννησης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου