Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2016

ΜΗΝΥΜΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΜΙΧΑΗΛ



Παρέμεινε συντονισμένος στην καλλιέργεια του πνεύματος που θα σε οδηγήσει σε διαυγείς αποφάσεις ζωής. 

Το πνεύμα όταν συνοδεύεται απο διαύγεια και διάκριση, ο Λόγος είναι καθαρός, ειλικρινής. 

Εκπέμπω άμωμο Φως, απο της καρδιάς μου τη λευκή πηγή! 

Απελευθερώνω τα νοητικά μου μπλοκαρίσματα με διάκριση, προσευχή. 

Είμαι καθαρό κομμάτι απο Του Θεού την υπόσταση!

Εγώ Είμαι!
Φωνάζω δυνατά να σπάσω τις νοητικές μου αλυσίδες και να βγει στην επιφάνεια η διαύγεια του πνέυματός μου! 

Με το σπαθί που κρατά ο Αρχάγγελος Μιχαήλ κόβω  κάθε μου εξάρτηση, κάθε μου ανασφάλεια και ξεκλειδώνω όλες μου τις συναισθηματικές αντιστάσεις- νοητικές αντιστάσεις!

Λούζω με θεραπευτικό Φως την καρδιά μου και το νου μου !

Εγώ Είμαι!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου