Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2016






Να επιμένεις στη ζωή. Η ζωή σου χαρίζει την ποιότητα της ψυχής. Όταν δημιουργείς με καθαρές προθέσεις, συσσωρεύεται όλη σου η θετική ενέργεια σε αυτο που κάνεις. Έτσι, η θεραπεία γίνεται εις βάθος. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μιλάς καθαρά, να τρέφεσαι σωστά. 

Η Γη έχει ανάγκη απο συνειδητούς θεραπευτές. Όταν γίνει κάποιος θεραπευτής , αναλαμβάνει όλες τις υπάρξεις του θεραπευομένου. Στα χέρια του εμπιστεύεται τη θεραπεία του. Όταν αγγίζεις κάποιον με ανιδιοτέλεια, έχεις ορκιστεί στο θεό, στον εαυτό σου, να υπάρχεις εκείνη τη στιγμή ως Μέγας Δάσκαλος Θεραπείας. Δώσε σημασία σε αυτό! Η ενέργεια του ανθρώπου καθορίζεται απο την ενέργειά σου και τα συναισθήματά σου. Γι αυτο λοιπόν ο καθαρός θεραπευτής αντικατοπτρίζει αγγελικές αγνές δονήσεις, εμπνευσμένες απο ανώτερες ενέργειες και μετουσιωμένο τρόπο ζωής. 



Το καθαρό κανάλι επικοινωνίας, δεν έχει ανάγκη επιβεβαίωσης. Εξαρτάται απο το ψυχικό του δυναμικό. Όσο ενδυναμώνεται μέσω συνεχούς πνευματικής εργασίας τόσο παραμένει επικεντρωμένο στη θεϊκή ουσία.
Μαθητεία δίνεται στον κάθε άνθρωπο. Αποτέλεσμα της μαθητείας είναι η διδασκαλία της ψυχής, η εμπειρία στην ύλη, η αναμόρφωση της ανθρώπινης ύπαρξης.


Εδω στη Γη πολλοί μιλούν για ανερχόμενες υπάρξεις Θεϊκού Λόγου και Φωτός. Άνθρωποι είναι όπως εσύ,εσύ κι εσύ. Και Εσύ μπορείς αρκεί να το ζητήσεις συνειδητά, με δυνατή και ξεκάθαρη πρόθεση. Όλοι μπορούν να Είναι, τα Πάντα ρέουν σύμφωνα με τη Θεϊκή συγχρονικότητα. Τώρα Είναι εφικτό, για εσένα, για όλους.
Η ζωή είναι ένα δοχείο γνώσεων όπου ο καθένας επιλέγει έναν κύκλο. Ολοκληρώνοντας και τερματίζοντας τον κύκλο, ανοίγεται άλλος, ανώτερος. Περισσότερο συνειδητός, αρμονικότερος. 


Εσύ επιλέγεις το μάθημα και τον τρόπο υλοποίησής του. Εσύ Είσαι ο δάσκαλος στη πορεία σου και μαθητής στη διδασκαλία σου. Είσαι συνειδητός? Είσαι ξεκάθαρος με τις επιλογές σου? Με τον εαυτό σου? Τόσο ξεκάθαροι θα είναι και οι δρόμοι που επιλέγεις στη πορεία της ζωής.


Γίνε ο Παντοκράτωρ του εαυτού σου! 

Αξίζεις να Είσαι μέσα στο Εγώ Είμαι! Να λες συχνά, Εγώ Είμαι, Εγω Είμαι, Εγώ Είμαι, να το ακούς δυνατά. 
Να μιλάς εκείνη τη στιγμή με Πίστη και Αγάπη στον εαυτό σου!
Εγώ Είμαι, λοιπόν, τόσο απλά! Τόσο διδακτικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου