Κυριακή, 26 Απριλίου 2015

MΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΜΙΧΑΗΛ


 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015


Η αγάπη είναι το Δώρο της Ζωής σου!

Γίνε το έδαφος που θα σπείρει η ψυχή  σου θετικές αλλαγές!

Γίνε ο σπερμοδότης των υγιών αναμνήσεών σου και δώρισε
 την αγάπη σε όσους έχουν ανάγκη.
Είσαι φωτεινό παιδί των Ουρανών!

Ήλθες στη Γη ώστε να διδαχθείς και πορευτείς με τη Νέα Αναβαθμισμένη Ανώτερη Πνευματική Αγάπη  ~ Αναπνοή Ζωής!

Σου ζητάμε Παιδί Του Θεού να πατάς σταθερά  στα πόδια σου, να συγκεντρώνεις τις σκέψεις σου και να αναπτύσσεις δυναμικά τη δική σου πορεία στη ζωή!

Η πίστη και η αγάπη εαυτού οδηγούν σε θετικά πάντα γεγονότα!

Γίνε Ένα με τη ζωογόνο αχτίδα ψυχής σου!

Εγώ Ειμί!
Εγώ Είμαι!
Είμαι ο Δημιουργός της Ζωής μου!

Είμαι η ανυπέρβλητη ακτίνα φωτός και Τώρα με τη καθοδήγηση Του Θεού Δημιουργώ αφθονία στη ζωή μου!

Γένοιτο Τώρα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου