Κυριακή, 26 Απριλίου 2015

 ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ  ΚΡΥΩΝ

 
 
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015


Ο Ουρανός αυτή τη περίοδο έρχεται σε σύγκρουση με δυνάμεις που επιχειρούν να μεταδώσουν φως κατώτερο και γεννημένο απο φθαρτές συνειδήσεις. 
 

Ο κόσμος σας είναι συγκεχυμένος με αφηρημένες πεποιθήσεις.


Άλλοι κοιτούν το χρήμα, άλλοι τη πλάνη, τη φθορά, το ατελείωτο αλισβερίσι με σιωπές που αγγίζουν τα όρια της τρέλας και εμποδίζουν τις ακτίνες του ανθρώπου να δημιουργήσουν αφθονία και υπέρβαση.


Κοιτάξτε μέσα σας και αντικρύστε τα Θεικά στοιχεία, της υπέρβασης και της φώτισης.


Είστε παιδιά του Ενός Θεού και αποστολή σας δεν είναι η γήινη φθορά στα υλικά επίπεδα, μα η ψυχική ανέλιξη στα πεδία της επίγνωσης, της απελευθέρωσης, της αποδέσμευσης!


Γίνετε Ένα με τη Πηγή, σπινθήρας φωτός και μάχη ατελείωτη με το εγώ σας. Νικήστε κάθε μορφή φόβου γιατί ο φόβος προέρχεται απο καρμικές καταγραφές.

Εκείνη την ώρα που φοβάστε, ενθυμηθείτε!


Η Θεική σας καταγωγή θα σας ανοίξει τη πορεία στο Ένα Φως!


Εργαστείτε με τον καθαρισμό αύρας και προστατέψτε τα πεδία σας με κύκλο προστασίας και ενδυνάμωσης!


Γίνετε Ένα με το Άμωμο Φως.


Το Θεικό Φως μέσα σας λαχταρά την Ιερή Ένωση με το Όλον!


Μία προσευχή για αποδέσμευση απο καρμικές καταγραφές : 
 

Τώρα λούζομαι με το Λευκό, Άγιο, Αγνό Φως . Το σώμα μου μαγνήτης της Θεικής Πηγής και το πνεύμα μου έτοιμο να λάβει και να δεχθεί. Μετουσιώνω τα αρνητικά συναισθήματα αφού τα αποδεχθώ, τα αντικρύσω και αναγνωρίσω.

Έπειτα με οραματισμό τα φέρνω μπροστά μου ένα- ένα, επιλύοντάς τα με συγχώρεση, αποδοχή και τέλος με εναρμόνιση με τη προσωπικότητά μου.

Επικαλούμαι τη Μητέρα Γη να τα δεχθεί στο μεγάλο της χωνευτήρι.

Οραματίζομαι λευκόχρυσο Φως να με περιλούζει και ο άγγελος προστασίας μου να φωτίζει όλες τις πτυχές της προσωπικότητάς μου.

Είμαι Ένα τώρα με το Θεικό Φως.

Χριστικό Φως λάμψε μέσα μου και Παναγία ένωσε τη σκέψη μου με ασπίδες προστασίας και γίνε Εσύ η πνευματική μου λύτρωση.


Φως στα όνειρά μου, Φως στα σκοτάδια μου, Λύτρωση στη καθημερινότητά μου!

Προστατεύω με πυρόξανθους σταυρούς τα 4 σημεία μου, στο βορρά, στη δύση, στο νότο στην ανατολή.


Γίνομαι Φως και Αναγέννηση !


Γένοιτο!


Αμήν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου