Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ




ΤΡΙΤΗ 24 ΜΑΙΟΥ 2011

Ο Θεός Τονίζει στα Παιδιά Του:

Είμαστε Δίπλα σας σε κάθε σας Νέα Αρχή και Συνέχεια!

Ο τρόπος μάθησης της κάθε ψυχής διαφέρει από παιδί σε παιδί!

Εσύ μείνε Συντονισμένος στις αναζητήσεις της δικής σου Αληθείας ψυχής και όχι του διπλανού σου!

Μείνε Καθοδηγητής του δικού σου πολύτιμου πλάνου ψυχής και παρέμεινε αλώβητος απο καταγραφές νοητικές που αναδιοργανώνουν την αύρα και τη δόνησή σου!

Σε Αγαπώ πολύ και Σου Ζητώ, ως Πατέρας Θεϊκός να Προσεύχεσαι και να Αναζητάς τη Καθοδήγησή μου και τη Προστασία μου Καθημερινά!

Η Προσευχή, Εξισορροπεί και Ενδυναμώνει τα συναισθήματα, τις επιθυμίες, την αγάπη προς εσένα, Πολύτιμο Παιδί μου!

Είμαι Εδώ και Σε Προστατεύω ώστε κάθε που πέφτεις Εγώ Σου απλώνω τη καρδιά της μετουσίωσης και εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να αφεθείς στην υπερβατική μου γαλήνη και αρμονία!

Παιδί μου Πίστεψε σε Εμένα και αφουγκράσου τις νότες της ψυχικής σου πορείας και εξέλιξης που
χτυπούν δυνατά  ξεδιαλύνοντας έτσι κάθε σου συναίσθημα δονητικά χαμηλό.


Βρες την λύση μέσα απο την Αγάπη Εαυτού!

Πίστεψε σε εσένα μέσα απο τη Πίστη σου σε Εμένα!

Μείνε Συντονισμένος/η απο κάθε νοητική δυσαρμονία με τους ψυχικούς κραδασμούς των εσώτερων Γνώσεών σου!

Να Προσεύχεσαι ευλαβικά γιατί όταν η Αγνότητα της ψυχής Ταπεινά εναρμονίζεται με τη Θεϊκή της καταγωγή τότε ανοίγονται πύλες και πόρτες αφθονίας και ενεργειακής μετουσίωσης!

Σε Αγαπάμε Πολύ!

Το Φως ας Σκορπίσει στις μνήμες της Γης!

Αμήν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου