Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΕΤΑΤΡΟΝ

ΤΡΙΤΗ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011


Μην ξεχνάς Αγαπημένο παιδί, πως ο Δρόμος της Θεϊκής Γνώσης είναι Αφθονία Όλων!


Διέδωσε και Σκόρπισε το Φως χωρίς να σκέπτεσαι ανταγωνιστικά και για τη δική σου μόνον ευημερία!


Είστε Όλοι Γεννημένοι από το Ένα!


Από το Όλον Φως!

Εκείνο σας Προστατεύει και σας Γεμίζει Καθοδήγηση- Αυτοθεραπεία- Φως!


Πιστεύετε πως ο άνθρωπος χωρίς τη Προστασία Του Θεού είναι άτρωτος?


Ο Θεός επισκέφθηκε τη Γη για να δώσει Μαθήματα Αφύπνισης στους συνταξιδιώτες Του!


Στηρίξτε την Αγάπη μέσα σας, με ταπεινοφροσύνης Αρετές και Υπηρετείστε το Φως σας!


Μην προσπαθείτε να μοιάσετε σε κάποιον άλλον γιατί ο Θεός Δημιούργησε τον καθέναν σας με μοναδικά Ξεχωριστό σκοπό!


Όταν ο άνθρωπος πάψει να ΄κοιτά΄ εγωιστικά τότε η Αλήθεια θα αποτελεί την Υπέρτατη Γνώση προς Εσάς!


Δημιουργώ το προσωπικό μου μονοπάτι Διακρίνοντας,

μαθαίνοντας από επιλογές που ήδη έχω προγραμματίσει να συμβούν!


Διδάσκω και Διδάσκομαι τις εσωτερικές Αλήθειες μου ως Εργάτης Φωτός!


Είμαι αναπόσπαστη Αγάπη Του Θεού και ως Αγάπη Μαθαίνω να συνυπάρχω με τις δυσαρμονίες μου και να με Αγκαλιάζω με Κατανόηση, Τρυφερά και με Χαρά!


Πιστεύω στον σκοπό μου !

Η Μεγάλη Θεά Παναγία με Συντονίζει: Στη ψυχική αναγέννηση- Αγάπη μέσα από υπερβάσεις του εγώ- Νοητική απελευθέρωση!


Εγώ Ειμί!

Είμαι Φως!

Είμαι Αγάπη!

Να το λέτε συχνά!


Η Διάκρισή μου ας γίνει Σύμβουλός σας σε κάθε Πολύτιμη Στιγμή στη Ζωή σας!


Ευγνωμονώ!



1 σχόλιο:

  1. Είμαστε ευγνώμονες για την πολύτιμη στήριξη των Διδασκάλων μας..πράγματι ο κάθε ένας μας έχει να προσφέρει κάτι από το διαμάντι της καρδιάς του,κάτι που χρειαζόμαστε όλοι!!!!..και πάλι ευχαριστώ αδερφή μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή