Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου 2011

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΑΡΧ. ΖΟΧΡΙΗΛ ΚΑΙ ΑΡΧ. ΓΑΒΡΙΗΛ

ΤΕΤΑΡΤΗ 29 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010

Όσο ο άνθρωπος φέρει αλλαγές στο προσωπικό του πεδίο τόσο ενδυναμώνει τον Ήλιο μέσα του, Φωτεινό και Καθάριο!

Δώσε προσοχή στις αυταπάτες που απομυζούν την καθημερινή ενασχόλησή σου με πληροφορίες που σου μεταφέρονται από άλλους ανθρώπους.

Ο φόβος είναι σκόπιμος, για να σε αναγκάσουν να βγάλεις εσύ στην επιφάνεια και να θεραπεύσεις αρνητικά σου κομμάτια!

Εκείνοι παίζουν αυτόν τον ρόλο άρα και είναι καθρέπτες σου, αδελφές ψυχές στο Μεγάλο Σχέδιο Του Θεού!

Όταν εσύ Αγαπημένο παιδί του Φωτός Ζητάς να χορέψεις σε ρυθμούς που δονούν ανώτερα πνευματικά επίπεδα εξέλιξης, τότε σε επισκέπτονται αδελφοί που αναδεικνύουν τη δική σου κατώτερη συμπεριφορά!

Αυτό Γίνεται για να Πιστέψεις Εσύ σε Εσένα!

Για να Δεις Πραγματικά πως ο φόβος είναι ψέμα, πλάνη, παγίδες που βάζει ο εαυτός σου!

Διαχώρισε- Διέκρινε- Ανέβασε τους χτύπους της καρδιάς σου σε Ανώτερη Υπερβατική Αγάπη- Πίστεψε σε Εσένα παιδί του Ουρανού,
Δημιουργέ της Ζωής σου,
Μικρέ Θεέ Επί Γης!

Ξέρεις πως ό,τι θελήσεις Μπορείς να Καταφέρεις να Συνδημιουργήσεις!

Με Λόγια Ξεκάθαρης Καθοδήγησης σου μιλώ, ώστε να αποτυπώσεις τις Δονήσεις της Πλήρους Αγάπης Εαυτού!

Πιστεύω σε Εμένα και Δρω Θετικά- Θεϊκά,
Συνοδοιπόρος στο πλάνο της ψυχής μου,
Θεμελιωτής της Ζωής που Εγώ Ορίζω
να Επιλέξω
ό,τι Αφήνει τον Φωτεινό μου εαυτό
να Σκορπίσει Αναγέννηση και Ευημερία στο δρόμο μου!

Πιστεύω- Πιστεύω- Πιστεύω!

Θεέ μου κάλυψε και προστάτεψέ με, με Φως Κάθαρσης,
Με Άσπιλο Φως που αντηχεί εξαγνιστικά στα νοητικά μπλοκαρίσματά μου και στο Φως της ψυχής μου!

Καθοδήγησέ με Θεέ μου  και κάλυψέ με με Πίστη!

Πίστη Εαυτού!

Πίστη Δημιουργίας!

Θεμελίωση Ζωής με Πίστη στο Θεό!

Αναλαμβάνω Δράση Τώρα και Για Πάντα!

Αμήν!

Γένοιτο!

1 σχόλιο:

  1. Αγαπημένη μου αδερφή σ΄ευχαριστώ που επιτελείς την αποστολή σου και γεμίζεις την ψυχή μας με τα φωτεινά και αγαπημένα λόγια των αγγέλων! Σ΄αγαπώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή