Δευτέρα, 27 Δεκεμβρίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΙΕΡΕΜΙΗΛ

ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010

Γίνε Φανός Αγάπης σε εκείνους που θα καθοδηγηθούν στο μονοπάτι σου.

Όταν το ολόλευκο Φως συναντά ανθρώπους που διψούν για αφύπνιση, διδασκαλία, τότε εσύ Αγαπημένο Παιδί Του Θεού, γίνε καθοδηγητής Ταπεινός και Άμεμπτος!

Εκεί όπου τα θέλω συναντούν τη τέλεια δομή του Θεϊκού κυττάρου, εκεί Έρχομαι και εγώ, ως Αφυπνιστής θεραπευτικών ιδιοτήτων και αφυπνιστής ψυχής!

Μείνε σταθερός σε ό,τι η ψυχή σου, σου ζητά!

Η Αλήθεια της είναι ακλόνητη στη πηγή του Φωτός!

Ο κάθε άνθρωπος κρύβει μέσα του στοιχεία Κάθαρσης!

Η Αγνή ψυχή εδρεύει στους πάντες!

Ερχόμενος στη Γη για να ολοκληρώσει τη μαθητεία του, γεννιέται Άτρωτος από μολυσμένες ενέργειες και Άσπιλος στο Φως Του Θεού που εδρεύει μέσα του!

Ο τρόπος ζωής του όμως επιφέρει τοξικές συμπεριφορές όπου τον αφήνουν σχεδόν αδιάφορο για την ουσιαστική του ενθύμηση : την αποστολή του επί Γης!

Έτσι συνεχίζει να ζει γευόμενος της Γης τα οφέλη και έχει σχεδόν ξεχαστεί από τη πνευματική του Αφύπνιση!

Αρκεί τότε να αφουγκραστεί τη σπίθα ψυχής του ένας Δάσκαλος Φωτός, ο οποίος θα τον καθοδηγήσει στο Μεγαλείο της Υπέρβασης της Αλήθειας!

Γίνεται τώρα προτροπή είτε από πνευματικά Αδέλφια είτε από Αδέλφια επί Γης να ευθυγραμμιστείτε με την αληθινή Ιερή Αγάπη που είναι η Αφύπνιση της ψυχής!

Ο Θεός Κατοικεί μέσα σας!

Μην εμμένετε άλλο σε πορείες ζωής που μέχρι τώρα κατέληγαν σε αδιέξοδο!

Τα ηνία λάβετε και οδηγηθείτε μόνοι σας στην ένωση της Θεϊκής σας καταγωγής με τον Θεό!

Ζητήστε το και Εμείς Καθοδηγητές σας Άγρυπνοι και Συμπορευτές σας στο ταξίδι σας!

Ο Θεός σας ζητά: Μιλήστε μου Παιδιά μου!
Αφεθείτε στην Αγάπη μου Παιδιά Μου!
Είμαι Πάντα Δίπλα σας όταν έχετε εγκαταλείψει τις προσπάθειές σας!
Ακουμπώ την ενεργειακή μου Προστασία στη σκέψη σας και Γαληνεύω τα συναισθήματά σας!

Ο Θεός είναι Πάντα Δίπλα σας ακόμα και όταν έχετε απογοητευτεί !

Ζητώ Τώρα επικοινωνία με το ανώτερο φωτεινό μου κομμάτι και Ζητώ να βγει στην επιφάνεια Φωτός κάθε φόβος μου.

Ας παραδοθεί σε Ανώτερους Δασκάλους Φωτός και ας Επέλθει η Γαλήνη, η Αρμονία στο ψυχικό μου κόσμο και στη Ζωή μου!

Η Ζωή μου είναι Θείο Δώρο και εγώ το Χαίρομαι με Διάκριση και Ταπεινότητα!

Ειμί ο Δημιουργός του μονοπατιού μου και Συνδημιουργός με το Θείο κομμάτι μου: Τον Θεό!

Γένοιτο!

Αμήν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου