Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΟΥΡΙΗΛ

ΔΕΥΤΕΡΑ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010

Η παρουσία του Φωτός στο σκοτάδι σφραγίζει κάθε πύλη που ήταν μέχρι τώρα ευάλωτη.



Ο πολεμιστής του φωτός μπαίνει στην δίοδο και των δύο ενεργειών, ικανός να τις αντιμετωπίσει και να τις εξισορροπήσει.

Το Φως διασπά τα Πάντα!

Μην φοβάσαι να υπάρχεις και να ζεις σε έναν χώρο όπου η σφαίρα Φωτός προστατεύει μόνιμα!

Αντιμετωπίζεις ένα νέο στοιχείο τώρα πια, ως ακόμα πιο γειωμένος στα στρώματα της Γης.

Μάθε να συνυπάρχεις γιατί το σκοτάδι επιθυμεί να κολυμπήσει στο Φως εκ Φωτών!

Απλώς δεν γνωρίζει την διαδικασία πορείας από τον έναν αγωγό στον δεύτερο!

Το Φως συνυπάρχει εκεί όπου το σκοτάδι βρίσκεται!

Απλά ο άνθρωπος χρειάζεται να μάθει να χειρίζεται την ασπίδα προστασίας του, που είναι ο εαυτός του, όταν αντιμετωπίζει αγώγιμες ενέργειες.

Πιστεύω στο Θεό και Πορεύομαι με το σπαθί του μαχητή Φωτός!

Βιώνω την ασύμβατη ενέργεια ως δάσκαλος που θέλει να μάθει στη ζωή του να συντονίζει με γρήγορους ρυθμούς τη πρόοδο εξέλιξής του!

Ο δάσκαλος είμαι εγώ και συντονίζω τα ανοιχτά περάσματά μου που είναι τα κενά που αφήνω ως άνθρωπος/ ενέργεια στην αύρα και τα συναισθήματά μου.

Και με καθιστούν ευάλωτο στις ασύμβατες δονήσεις της αύρας του άλλου ανθρώπου.
Οι σκεπτομορφές του με βάλλουν όταν εγώ έχω αφήσει περιθώρια τραυματισμού.

Για αυτό λοιπόν πρέπει να Πιστεύω ατράνταχτα στο Θεό και την Θεϊκή Του ασπίδα,
Όταν συνευρίσκομαι με ασύμβατες δονήσεις ανθρώπων.

Σφραγίζω με πολύτιμους λίθους την Αλήθεια μου και Γίνομαι Άτρωτος από κάθε δυσαρμονία.

Είμαι Ένα με το Θεό Τώρ.
Πορεύομαι με χρίσμα Φωτός και Τιμή!

Να το λες συχνά!

Είμαι Άτρωτος Πολεμιστής Φωτός!

Οι δονήσεις μου γεμίζουν με κρυσταλλικές ακτίνες Φωτός Παντοτινά τα κεντρα μου!

Αμην!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου