Σάββατο, 11 Δεκεμβρίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΙΕΖΕΚΙΗΛ

ΤΡΙΤΗ 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010

Αναμορφωτής σημαίνει παίρνω δυναμικά τη Ζωή στα χέρια μου και τη μεταμορφώνω σε κρυστάλλινες δονήσεις Φωτός,
Αφθονία νέων ευκαιριών,
Δονήσεις ανώτερες που προέρχονται από τη νέα μου αναβαθμισμένη προσωπικότητα!


Δονήσεις Σμαραγδί- Μωβ- Λε
υκό- Χρυσό γεμάτες με κάθε μου Νέα Αλλαγή και στάση Ζωής!

Εμπλουτίζω το νου μου με θετικές σκέψεις,
και τώρα Είμαι πιο Δυνατή ψυχή στο Μεγαλείο της Αγάπης και της Συνδημιουργίας Φωτός!
 

Ζητώ και Έλκω  καλή τύχη και αφθονία και τις πλέκω με τριαντάφυλλα Θέλησης- συναισθήματα Ευφορίας!

Με αυτά τα συναισθήματα  αποτελώ Κομμάτι Συν-υλοποίησης στο υλικό μου σχέδιο και το ολοκληρώνω  όπως εγώ Επιθυμώ!

Γίνομαι δηλαδή συν-δημιουργός έχοντας Ανοίξει στη συνειδητότητά μου νέα μονοπάτια εξέλιξης- αυτογνωσίας που καταλήγουν στην Αφθονία!

Είμαι Πηγή Αφθονίας!

Είμαι Αγάπη!

Είμαι Φως!
 

Πιστεύω σε Εμένα και στο Μονοπάτι μου!

 Ο θετικός μου Οραματισμός αποδεικνύει την Θετική Κατάληξη των Αποφάσεών μου!

Γίνομαι Τώρα Πηγή καθάριας Αφθονίας σε Όλα τα Επίπεδα και τις Μορφές!

Γίνομαι Ένα με το Άσπιλο Φως, όπου Αυτό και Μόνον Αυτό με Κατευθύνει στο Όλον Μεγαλείο Του Θεού!

Ο Θεός Πατέρας μου, Ακούει κάθε φορά τα λόγια μου!

Κινείται το σύμπαν σύμφωνα με τη θετική στάση μου και τον βαθμό Πίστης μου!

Πιστεύω Απόλυτα πως Αξίζω κάθε Πολύτιμο Δώρο που ο Θεός μου Προσφέρει Απλόχερα!

Είμαι Μαγνήτης Αφθονίας!

Είμαι Πλήρης με συναισθήματα Ευφορίας και Έτσι Κινούμαι στην Όμορφη Ζωή μου!

Οι Δυσκολίες σύμμαχός μου και υποκινητής μου να μαθητεύω με Σοφία- Διάκριση- Ψυχική Ενδυνάμωση!

Τώρα και Για Πάντα!

ΑΜΗΝ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου