Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΡΑΦΑΗΛ


ΚΥΡΙΑΚΗ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010
 
Το Θεραπευτικό Σμαράγδινό μου Φως Καλύπτει το σύμπαν!



Ο ρόλος του θεραπευτή υφίσταται κυρίως στην επιθυμία της ψυχής του!

Όσο ο άνθρωπος μετουσιώνει στοιχεία προσωπικότητας τόσο αποδεσμεύεται από επιλογές ζωής που δεν του ταιριάζουν πια.

Εγώ ο Αρχάγγελος Θεραπευτής έρχομαι και λειτουργώ μέσω του Αγαπημένου μου παιδιού που ζήτησε να γίνει μετασχηματιστής Θεραπείας!

Ζητήστε Αδέλφια μου επί Γης οτιδήποτε θελήσετε!

Ξέρετε πως ο κόσμος της πνευματικής σας καταγωγής Είναι Πάντα Δίπλα σας!

Αρκεί να μας το Ζητήσετε!

Η Θεραπεία σε όποιο της κομμάτι δηλώνεται ως Λύτρωση!

Όταν δυσλειτουργώ στην ζωή μου, υπάρχουν στιγμές που αδυνατώ επίλυση των θεμάτων μου.

Τότε Εμείς Είμαστε Πάντα Εδώ, να σας κρατήσουμε το χέρι και να σας Ανυψώσουμε στο Καθάριο Ουρανό!

Ζητώ και Έλκω!

Αναλύω τη ζωή μου και σκέφτομαι οτιδήποτε θα μπορούσε να χρειαστεί βοήθεια Θεραπείας!

Να Επικαλείστε Το Θεό και τον Αρχάγγελο Ραφαήλ με την ομάδα θεραπείας του και τότε τα νήματα της ζωής σας κινούνται με Συνδημιουργία Αγγελικής Θεραπείας, Αποδέσμευσης και Εξαγνισμού!

Στη συνέχεια απλώνω τα χέρια στον ουρανό και Αποδίδω καθετί που με επιβάρυνε συναισθηματικά,
ζητώντας με Πίστη και Ταπεινότητα να τα παραλάβουν ο Θεός και οι Αρχάγγελοι Θεραπευτές
και να τα αποδώσουν στο χωνευτήρι της Γης για μετασχηματισμό και  θεραπεία!

Ευγνωμονώ!

Εγώ ο Αρχάγγελος Ραφαήλ είμαι Θαυματουργός όταν ζητά μία ψυχή τη Βοήθειά μου
και όταν η Πίστη του είναι σφαίρα που λαμπυρίζει στο βάθος της καρδιάς του!

Εκεί Είμαι όταν με Ζητήσετε!

Σας Τιμώ Αδέλφια ευλογημένα!

Είθε η Θεραπευτική Σμαράγδινη φλόγα μου να διαφωτίζει τα επίπεδα προσωπικότητάς σας  και να σας συντονίζει στη Χαρά, στη Δημιουργία, στην Αφθονία!

Ανοίξτε τα φτερά να πετάξετε στη Θεραπεία Φωτός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου