Κυριακή, 5 Δεκεμβρίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΑΡΤΕΜΙΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010

Σε Περιμένουμε στο γλυκό ταξίδι της ψυχής να συμμετάσχεις Αγαπημένο μου Παιδί!

Είμαστε γύρω σας και σας Τιμάμε με τη παρουσία μας!

Ανεβείτε τα σκαλιά της ψυχικής ολοκλήρωσης στα μαθήματα ζωής που λαμβάνετε διαρκώς!

Υψώστε το λευκό πανί της Δημιουργικής Αφθονίας στα μήκη και πλάτη της υλικής υπόστασης!

Δημιουργώ Τώρα Πηγή Νέων Ευκαιριών και Δονήσεων συμβατών με τη Νέα μου Οπτική και Παρουσία στη Ζωή!

Όταν λέγεται αυτό συχνά, τότε διασπάς το Άσπιλο Φως σε μυριάδες σφαιρίδια που καλύπτουν τη Ζωή σου!

Ευλογημένο παιδί του ουρανού σε Περιμένουμε!

Ευλόγησε τα Δώρα που σου Προσφέρουμε με Θέληση Ζωής, Πίστη Εαυτού, Επιτυχία στην υλοποίηση!

Το Όλον Φως όπου συναντά συμβατές ψυχές , Γιορτή γίνεται!

Και όταν ανοίγει ο ουρανός μυριάδες άγγελοι χορεύουν ασταμάτητα στην επιθυμία της ψυχής!

Οι άνθρωποι είστε Ευλογημένοι!

Επιλέξατε να ζήσετε στη Γη για να μάθετε διδάγματα ψυχής και ποιότητα ουσιαστικής πνευματικής ζωής!

Η Ζωή είναι Πολύτιμη για Εσάς!

Ευλογείτε την Κάθε Ημέρα γιατί Είναι Σύμμαχός σας στην αναβάθμιση και εξέλιξη της ψυχής!

Υμνώ για το Μεγαλείο Ψυχής!

Ευχαριστώ Το Θεό για το Ιερό Δώρο που μου Χάρισε!

Πατέρα είμαι  δίπλα Σου, να με Φωτίζεις και Καθοδηγείς σε κάθε μου βηματισμό και δυσκολία ζωής!

Οι χαρές μου είναι ηθικό μου δίδαγμα και οι λύπες μου τρόπος να εντρυφήσω στη ψυχή μου και να αναδείξω τη Δύναμη Θέλησης- Πίστης- Αφοσίωσης!

Πιστεύω Θεέ μου σε Εσένα!
Πιστεύω!

Και το λέω κάθε Ημέρα να αλλάξω την δόνηση αυτή σε Αφθονία Αγάπης και Δώρων από Εσένα!

Ευγνωμονώ!

Ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου