Σάββατο, 4 Δεκεμβρίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΕΣΤΙΑ


ΠΕΜΠΤΗ 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010


Όταν το Φως συναντά την Αγάπη τότε ο παλμός της καρδιάς ευθυγραμμίζεται με δονήσεις καθάριες, άσπιλου Φωτός!
Έτσι ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται την αναβάθμιση Πνεύματος!

Έχετε στο χέρι σας εκείνο που Εμείς ονομάζουμε: Λουλούδι Συνδημιουργίας!

Τόσο Αγνό, τόσο Άφθονο σε όλες τις διαστάσεις των συναισθημάτων και σκέψεών σας!

Και εσείς προτιμάτε να συνδημιουργείτε με τη προσωπικότητα!
Και το κενό ψυχής συνεχίζει να υφίσταται... Αιώνια και έντονα...

Ξοδέψτε Άφθονα ό,τι σας προσφέρεται από το Θεϊκό Δώρο Αγάπης!

Δημιουργείστε Πύλες Συνειδητότητας θεμελιωμένες με Θετικές Σκέψεις Δημιουργίας, Υπέρβαση νοητικού κλειδιού επιτυχίας!

Έτσι συντονίζεστε με  Πύλες Ανάπτυξης Εαυτού- Ζωής- Δημιουργίας!

Τονίζω τη λέξη Συνδημιουργία γιατί εσείς έχετε στο δυναμικό σας το 20%!
Στο υπόλοιπο 80% ο Θεός παίρνει τις αποφάσεις της Αφθονίας, της υπέρβασης αγάπης!

Όταν εσείς έχετε τόσο μικρό ποσοστό τότε Αντιλαμβάνεστε πόσο σας Αγαπά, παιδιά Του επί Γης!

Στην ουσία σας παρέχει τόση Ασφάλεια επί Γης που εάν αναλογιζόσασταν την Ιερότητα της Αγάπης Του, τότε θα παραδίδατε στο χωνευτήρι της Γης κάθε σας παραπλανητική συμπεριφορά, κάθε ανασφάλεια!

Δεχθείτε το Μεγαλείο Ψυχής μέσω της Θετικής Συνδημιουργίας!

Να το λέτε συχνά!

Δέχομαι το Μεγαλείο Ψυχής μέσω της Θετικής Συνδημιουργίας!

Αποδίδω στους Αγγέλους Καθαριστές Αύρας, στους Αρχαγγέλους Συντονιστές κάθε δυσαρμονία μου!

Η Ολοκλήρωση της μαθητείας μου κάθε φορά ας γίνεται με Αρμονία, Ισορροπία!

Διάχυση κάθε Ουράνιου συναισθήματος Ζητώ Τώρα να με Πλημμυρίσει!

ΑΜΗΝ!

Ευχαριστώ Το Θεό, τους Αγγέλους Προστάτες, Καθοδηγητές!

Μα προπάντων Ευχαριστώ Εμένα που αφήνω στα χέρια Του Θεού την προσωπικότητά μου!
 Νέες Αλλαγές  έρχονται στη Ζωή μου, γεμάτες Πίστη- Γαλήνη- Διαύγεια νου- Διάκριση καθάρια!

ΑΜΗΝ!

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου τη Δασκάλα Εστία! Απειρη ευγνομωσύνη για τη σιωπηλή εργασία της όλα αυτά τα γήινα έτη! Τιμή κι Αγάπη! Προσκυνώ μπροστά της και της προσφέρω τα δάκρυά μου, δάκρυα εξαγνισμού κι απελευθέρωσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχχχχ Αγαπημένη μου Φίλη!!!!
    Την Ευχαριστούμε και την Ευγνωμονούμε!!!!
    Τιμή μας Μεγάλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή