Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΚΥΠΡΙΑΝΟ

ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010


Όταν Φως Αγγίζει  την αύρα του ανθρώπου,  σφαιρίδια φωτός σκορπούν την αρνητική ενέργεια!

Ο δρόμος της ύλης έχει πλήρη σύνδεση με την απόλυτη συνειδητότητα.

Όταν εγώ σκέφτομαι άπληστα τότε σκόρπια συναισθήματα με δονούν και  από το Ακτινοβόλο Φως κατεβαίνουν στη λιγότερη ακτινοβόλα δόνησή του,
Τότε εκεί υπερισχύει η κατώτερη προσωπικότητα.

Εκείνη που κάνει κουμάντο σε πολλές ψυχές που ξέχασαν στη πορεία την αποστολή Φωτός που τους είχε ανατεθεί.

Η ύλη, τα υλικά αγαθά είναι σημαντικά συστατικά για την ευημερία και ποιότητα ζωής.

Όταν όμως ξεφεύγουν από τα όρια της ταπεινοφροσύνης και του εσωτερικού ελέγχου τότε μετατρέπονται σε δεσμώτες της ίδιας ψυχής.

Όταν το ΄εγώ΄ υπερβεί κάθε αδυναμία, αναβαθμίζεται στο ΄Εμείς' .

Εμείς- Ολοκλήρωση- Άλλες ποιότητες Ζωής/Ύλης - Αφθονία,
Καρποί που φύτεψα σπόρους συνεχούς εργασίας, γίνανε όλα οφέλη μου!

Ο άνθρωπος όταν καταλάβει πως το Ανώτατο Καλό ωφελεί την εξέλιξη της ανθρωπότητας, τότε  πράττει ως Εργάτης Φωτός.

Η Ανιδιοτέλεια, η Προσφορά,δρουν ως  μετασχηματιστές Φωτός και δουλεύουν για το σύνολο Εμείς!


Όταν μια ΄ξένη΄ενέργεια  εισχωρεί στην αύρα του ανθρώπου είναι γιατί εκείνος επέλεξε  να βρει καταφύγιο εκεί!


Καλύπτομαι τώρα  με σφαίρα προστασίας γύρω από την ασπίδα προστασίας μου ( πυραμίδα μου), και τοποθετώ  πεντάκτινους αστέρες Φωτός .

Η Κάθαρση, ο Εξαγνισμός,  τώρα μετουσιώνουν και αναγεννούν τις δονήσεις μου και περιβάλλομαι με χρυσή ακτίνα αφύπνισης και διαύγειας!

Φως ας διαχυθεί μέσα σας!

Προστασία από εμένα έχετε όταν την ζητάτε!

Ζητήστε την!

Σας Τιμώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου