Κυριακή, 31 Οκτωβρίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΨΥΧΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΑΡΤΕΜΙΣ

ΚΥΡΙΑΚΗ 31 ΟΚΤΩΒΡΗ 2010
Σήμερα είναι μία Ημέρα Ιδιαίτερη!


Σήμερα αποχαιρετώ βαθμίδες προσωπικότητας και αναστενάζω ανάλαφρος και πιο απελευθερωμένος!

Σήμερα είναι μία Ημέρα γεμάτη νέες ευκαιρίες, όπως είναι και η κάθε νέα ημέρα, Ξεχωριστή!

Ανανεώνω τις σκέψεις μου και παραδίδω ανασφάλειες, θυμούς στην Μητέρα Γη!

Οι Αρχάγγελοι με καθοδηγούν στο Μεγαλείο Της Αγάπης, της Ανώτερης Πνευματικής Διάκρισης και της πηγής στο κέντρο της καρδιάς μου- της Αληθείας μου!

Εξερευνώ και άλλο την συμπεριφορά μου και χαρακτηριστικά της, για να μάθω να χειρίζομαι όλο και πιο φωτεινά τις κινήσεις μου ως προς τον συνάνθρωπό μου!

Είναι μία καλή αρχή να αντιμετωπίζω τα γεγονότα της ζωής ως παρατηρητής και λιγότερο ως χειριστής, εμβαθύνοντάς τα!

Αποδίδω κάθε δυσανάλογο με την αισιοδοξία, πίστη μου, στο χωνευτήρι της Γης και στα χέρια Του Θεού
Και παρακαλώ να συμμετέχω πάντα ως Πολεμιστής της Αγάπης, Φωτός στα συμβάντα της ζωής μου!

Ευχαριστώ,
Για την Αγάπη Του Δημιουργού και Εναποθέτω στην καρδιά μου το Φως Του!

Φως Άσπιλο που με εξαγνίζει από ό,τι και να σκεφτώ , Φως Καθάριο από Θαυματουργά Μάτια!

Με κοιτάς Θεέ μου, Πατέρα και με απελευθερώνεις από δύσβατους προορισμούς.

Το γνωρίζω πως η ζωή μου είναι ένα μεγάλο μάθημα, μα χωρίς Την Αγάπη Σου θα ήμουν σκάλα χωρίς προορισμό..!

Το Φως Σου Πατέρα βάλσαμο στην ψυχή μου!

Πόσο με πονά που κάποιες φορές σκέπτομαι πως με ξέχασες....

Λόγια που δηλώνουν μοναξιά, πόνο συναισθήματος και ξένα λόγια...

Σταματώ να μιλώ και αφουγκράζομαι την Ιερή Σου Παρουσία!

Είσαι Εδώ Πατέρα!

Έτοιμος Πάντα να με γαληνέψεις από κάθε μου πόνο ψυχικό!

Σε Ευχαριστώ Θεέ μου!

Ποτέ δεν με άφησες!

Ακόμα και όταν εγώ αμφέβαλλα..

Η Παρουσία Σου στην ζωή μου καταλυτική!

Υψώνω τα χέρια στον Ουρανό,

Υμνώ για την απέραντη Αγάπη Σου και

Ταπεινά συνεχίζω να συνδημιουργώ!

ΑΜΗΝ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου