Παρασκευή, 10 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΑΙΟΛΟ

Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Συντροφεύω τις καθοδηγούμενες ψυχές να προσπεράσουν τις παγίδες του εγώ.

Τόσο όμορφο εγώ γεμάτο χρυσό και ασήμι!

Το πάθος που εμμένει σε κάθε ψυχή είναι εκείνο που το καθιστά ώριμο για συνδημιουργία και ολοκλήρωση!

Να γίνεται με μέτρο και σε κάθε μορφή παραπλάνησης να δίνεται φλόγα χρυσή που κλείνει μέσα της Διάκριση και Φως!

Είμαι ο Αίολος και ο μετασχηματισμός συνοδεύει το φωτεινό Εγώ σε Εμείς!

Ο προορισμός της ψυχής ενδυναμώνει την ύπαρξη του γήινου σώματος!

Ο συνδυασμός αυτός επιφέρει την Καθαρή Ουσία της Ιερής Ένωσης!

Η αναζήτηση της Αλήθειας γίνεται εντονότερη και προστατεύει τον οδοιπόρο στο ταξίδι της ψυχής!

Βρισκόμαστε εδώ και μεταφέρουμε σφαίρες κρυστάλλινες να αποκωδικοποιούν το πλάνο της ύλης και να το μετασχηματίζουν σε Ιδέες ευθυγραμμισμένες με την Φώτιση του Εγώ!

Οι κωδικοί πληροφοριών μεταφέρονται από το νοητικό κέντρο στην πηγή γνώσεων, στο κέντρο της ψυχής!

Η μεταφορά αυτή επιδιώκει να μεγαλώσει το εξασθενημένο φωτεινό σας κομμάτι και να το αφυπνίσει για την ουράνια πατρίδα σας!

Αδέλφια μου, Εργάτες Φωτός, λάβετε δράση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου