Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΑΣΚΑΛΑ ΙΡΙΑΝ

ΚΥΡΙΑΚΗ 26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2010
Το ενεργειακό κομμάτι ενεργοποιείται και εκείνο διαφυλάσσει κάθε ηχητικό παλμό και λειτουργία του αφυπνισμένου νου!

Η νοητική λειτουργία του ανθρώπου εκφράζεται σε ότι αντιστοιχεί σε αναβαθμισμένη νοητική λειτουργία!

Ο τρόπος που ο άνθρωπος ανταποκρίνεται στα ευαισθητοποιημένα σε συχνότητες κύματα σίγουρα είναι εντυπωσιακός!

Βρίσκει τρόπο να αποκωδικοποιεί κάθε νέο υλικό που του μεταδίδεται από νέες πληροφορίες και να τις γειώσει σε Αγάπη- Ψυχική Ουσία- Κάθαρση!

Ο νέος δρόμος που παίρνετε κάθε φορά είναι αξιοπρόσεκτος!

Η πορεία στη Γη είναι δύσκολη αλλά μην ξεχνάτε πως όσο το σώμα και η ψυχή εκπαιδεύονται σε νέες τροχιές δονήσεων, τόσο το πνευματικό σας κομμάτι ενισχύεται με την Δύναμη της Αλήθειας και της Αναγέννησης!

Η προσευχή που έχει δοθεί σε ανθρώπους που μετασχηματίζουν κάθε ενέργεια δυσαρμονική και αντιμετωπίζουν την ζωή ως Πρωτεργάτες Φωτός, σας δίνεται τώρα με Θαυμασμό, Τιμή Επουράνια, τόση Χαρά που οι Πύλες Του Φωτός ανοίγουν και οι ψαλμωδίες Των Αγγέλων αντηχούν στην εσώτερη ακοή και αίσθησή σας:

Πύλη Φωτός ζητώ να ανοίξω, Θεέ μου, Πατέρα Μου!

Ζητώ με Ταπεινότητα, εγώ, το παιδί Σου, να Αναβαθμίσεις τον υλικό μου φορέα και να Ενεργοποιήσεις Κωδικούς Ανάπλασης και Αναγέννησης στα κύτταρά μου ώστε να μεταφερθώ σε νέα επίπεδα εξέλιξης!

Προσαρμοσμένα σε Αναβαθμισμένη Αγάπη- Αγάπη Εαυτού- Ανώτερη Αντίληψη των πραγμάτων και Μετουσίωση των Συναισθημάτων σε
Πηγές Φωτός- Διάκρισης- Ευλογίας!

Το Φως Σου Κύριε, βλέπω τώρα, πως με περιλούζει και στεκούμενος γονατιστός, ταπεινά και ευλαβικά, Σου Ζητώ να με Ενισχύσεις και Θεραπεύσεις σε όλα μου τα κύτταρα!

Ο δρόμος μου είναι δύσβατος!

Επέλεξα τις δυσκολίες στη ζωή μου γιατί μέσα από εκείνες, κατάφερα, Νικητής, να Ωριμάσω και Αναβαθμιστώ σε Πορευτή Φωτός και Εργάτης Σου!

Η Ζωή μου είναι εναρμονισμένη με το Φως Σου, Κύριε!

Διδάσκω Την Αγάπη Σου, όπου σταθώ και βρεθώ και αισθάνομαι το Μεγαλείο Σου να Κατακλύζει το Είναι Μου!

Ζητώ, Πατέρα, Καθοδήγηση και το Βασίλειο Των Αγγέλων ας γίνει Συμπορευτής μου!

Το κομμάτι της προσωπικότητάς μου, διαφωτίζω και Ζητώ Πατέρα, Ενθύμηση της ψυχικής μου πορείας και αποστολής μου!

Νιώθω να με διαπερνά Φως Χρυσόλευκο και εγώ Συντονίζομαι Μέσα Σε Αυτό!

Πατέρα, Καθοδηγητή μου. Σε Ευγνωμονώ και Ψέλνω Ύμνους Αγάπης, ώστε το Φως που με διαπερνά να εμποτίζει και το νου μου που είναι γεμάτος σκέψεις, αντιδράσεις, ανάμικτα συναισθήματα!

Ζητώ πως όσο εγώ εργάζομαι για το Μεγαλείο Σου, θα είμαι Ταπεινός και Υπερήφανος για την Αποστολή μου!

Γένοιτο!

Αμήν!

1 σχόλιο:

  1. αγαπημένη μου φίλη και συμπορεύτρια συνέχισε να μας μεταδίδεις τα φωτεινά μηνύματα του Πνεύματος!!!!!Είναι μέρος της Αποστολής σου!!!!

    Σ΄αγαπώ πολύ και σε ευχαριστώ για τη στήριξη και την αγάπη σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή