Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥΣ ΟΥΡΑΝΙΟ,ΟΥΡΙΗΛ,ΛΑΜΠΡΙΗΛ


ΤΡΙΤΗ 14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2010


Σου δίνω μία προσευχή ενσωμάτωσης της κατώτερης προσωπικότητας σε φωτεινά στοιχεία που μετατρέπουν ότι ασύμβατο στο φωτεινό σας σκοπό, σε πλήρη συνειδητότητα και φραγή καρμικών συνδέσεων:

Προσεύχομαι και ζητώ το κάθε μέρος του Εγώ μου να είναι ευθυγραμμισμένο με ολοκάθαρες σκέψεις και αποφυγή εγωκεντρικών συμπεριφορών!

Σταματώ να κοιτάζω, με πλήρη ευθύνη των πράξεών μου, το παρελθόν και μετουσιώνω οτιδήποτε με βρίσκει σε αποφόρτιση!

Είμαι, λοιπόν, κομμάτι αναπόσπαστο της συμπεριφοράς μου ανά τους αιώνες, και επιθυμώ να αποφύγω παγίδες ανούσιων συμπεριφορών, που με κάνουν να νιώθω κενός και απρόσεχτος!

Σκέφτομαι θετικά με βάση τον τωρινό μου απολογισμό, του τί έχω προσφέρει και συνεισφέρει στο εγώ μου και στον συνάνθρωπό μου, επανεξετάζω τα πρότυπα συμπεριφορών και αποφορτίζω το καρμικό φορτίο με συγχώρεση, αυτοβελτίωση!

Προσέχω λοιπόν να φέρομαι όλο και πιο ανιδιοτελώς σε όλους τους παράγοντες που με έχουν φτάσει στο σημείο εξέλιξης στο οποίο βρίσκομαι έως τώρα
( άνθρωποι- αδελφές ψυχές/ συμβατές ψυχές- γεγονότα) και προσαρμόζω την αντίδρασή μου σε δονήσεις συμβατές γεμάτες Αγάπη - Αισιοδοξία- Φως- Αυτοβελτίωση- Αναγέννηση!

Είμαι οδοιπόρος της δικής μου εξελικτικής πορείας και μεταβαίνω σε βαθμίδα εξέλιξης, κάθε φορά που μετουσιώνω ένα βαρύ φορτίο του Εγώ, σε Αναγέννηση Πηγαίας Αγάπης και Προσφοράς!

Στέκομαι στο μέχρι τώρα στάδιο εξέλιξης και παρατηρώ την πορεία μου! Τίποτα δεν είναι λάθος, τίποτα δεν είναι άστοχο!

Τα πάντα κινούνται κάτω από τέλειες Θεϊκές χορδές στο Μεγαλείο Φωτός και δείχνουν πόσο η μετάβαση ενεργειών, παλαιών σε νέες ευθυγραμμισμένες με Αγάπη Φωτός, είναι τόσο σημαντική, στο μάθημα ψυχής!

Είναι κατανοητό να διακρίνω την πορεία μου από την μαθητεία μου!

Η πορεία εξελίσσεται σύμφωνα με το κομμάτι της μαθητείας που έχω ορίσει να διδαχθώ και ανάλογα συνοδεύω και το ταξίδι της ψυχής!

Είμαι καθοδηγούμενος πάντα από μία ομάδα πνευματικών Καθοδηγητών - Επουράνιων Αδελφών και λειτουργώ ως μετασχηματιστής και συνοδοιπόρος στο μονοπάτι μου!

Αμήν!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου