Τρίτη, 29 Ιουνίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΠΑΜΠΑΤΖΙ


ΚΥΡΙΑΚΗ 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010

Είμαι εδώ να μεταφέρω μηνύματα αγάπης σε όσους το επιθυμούν και ζητούν να δροσιστούν από το κρυστάλλινο νερό που προσφέρω!

Ονομάζομαι Μαχαβατάρ Μπάμπατζι και ήρθα να ευγνωμονήσω τις αγαπημένες ψυχές που περικλείουν αγάπη και ενθουσιασμό μέσα τους!

Είμαι εδώ να προετοιμάσω την Νέα Γη να κατέβει με πιο συντονιστικούς ρυθμούς ώστε οι αλλαγές που θα επιφέρει η νέα μετάβαση να είναι λιγότερο επώδυνες τόσο για την ανθρωπότητα όσο και για τον υλικό φορέα της παλαιάς Γης!

Το στοιχείο που χρειάζεται να λάβετε είναι η πληροφόρηση πως το Νέο Κύμα υπέρ ταχυφωτονίων πλησιάζει τις διαστάσεις Φωτός Τρίτη και Τέταρτη σε γοργούς ρυθμούς!
Η ουράνια πατρίδα επιζητά αρμονία, γαλήνη, ισορροπία στα παιδιά της που κατοικούν στην Γη!

Οι αποστολές που κατεβαίνουν διέρχονται το αιθερικό της Γης και συντονίζουν τους ρυθμούς εξέλιξης σε νέο πλάνο, πιο δραστικό τώρα πια και πιο αποφασιστικό!

Η Νέα Εποχή είναι στο μεταίχμιο να ορίσει νέους Δασκάλους Φωτός οι οποίοι θα συγκεντρώσουν την βιοενεργειακή τους ιδιότητα ώστε να μετουσιωθούν σε κρυστάλλινες σφαίρες και Δέσμες Φωτός και Αγάπης!

Είμαι εδώ να προετοιμάσω το νέο πλάνο που σύμφωνα με την εξελικτική πορεία του ανθρώπου δρα άμεσα στο πλάνο αποστολής του!

Δρω και πράττω δραστικά για την δική μου ανιδιοτελή προσφορά σε επίπεδο Αγάπης και μετουσίωσης Καθαρών Μορφών Δομημένων Κρυστάλλινων Ενεργειών!

Πιστεύω στο πλάνο αποστολής μου και συνδημιουργώ ως καλός πραματευτής για την δική μου σοδειά και αφθονία!

Είμαι παιδί Του Θεού και υπηρετώ φωτεινούς σκοπούς ανοίγματος Δεσμών Ολοκλήρωσης, Αγάπης και γενικών Γνώσεων που θα με συνοδεύσουν στο υπέρτατο, της Αληθείας μου!

Βοηθώ τον συνοδοιπόρο μου με χαμόγελα Αγάπης, η οποία κεντρίζει το ενδιαφέρον του, διότι πίσω από εκεί υπάρχει μόνο πλούσια, σε αφθονία καθάρια Αγάπη και αλυσιδωτές εναλλαγές αυτής!

Είμαι Αγάπη και υπηρετώ καθετί που κατοικεί σε αυτό, ΑΓΑΠΗ!

Το Φως που κατοικεί στις βουνοκορφές και τις πλαγιές ας ξεθυμάνει και ας διαχυθεί από τα ανώτερα κέντρα της Γης σε όλα τα επίπεδα και άξονές της!

Ας διαποτιστεί κάθε ψυχή επί Γης και ας εναρμονιστεί με τις νέες δονήσεις, δύσκολες προς επεξεργασία, αλλά σιγά σιγά ο άνθρωπος θα μάθει να διαχειρίζεται τις εναλλασσόμενες ενέργειες μέχρι να απορροφηθούν πλήρως από την Ύλη της Νέας Γης!

Κατοικώ στον πλανήτη μου και έχω χρέος να διαφυλάξω την ορθολογική Ιερότητα του τόπου μου και να πράξω ως Πολεμιστής αέναος του Φωτός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου