Κυριακή, 2 Μαΐου 2010


ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΣΊΛΥΡΟ

ΣΑΒΒΑΤΟ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2009

Κατάγομαι από το Χρυσό Πλανήτη και αντιπροσωπεύω το υπέρτατο Φως που περικλείεται μέσα στο γήινο λόγο!
Εγώ είμαι ο Σίλυρος και θα σας βοηθήσω στην υπέρβαση με το φωτεινό εγώ σας και στη καθοδήγηση με το κατώτερο εγώ σας!


Πίστεψε και θα λάβεις! Γνώρισε και θα δικαιωθείς! Λάβε και δώρισε!

Κερδισμένος βγαίνει εκείνος που δίνει στο συνάνθρωπό του με ανιδιοτελή συναισθήματα και βοηθά στην μεταμόρφωσή του!
Χάρισμα Φωτός! Χάρισμα Αγάπης! Αγάπης που βασιλεύει σε κάθε στοιχείο του εγώ και επιθυμεί να βγει στην επιφάνεια του Εμείς!

Γνώρισε, μάθε, δες, αναγνώρισε, μεταμόρφωσε, αναγέννησε κάθε ασύμβατο και αδύναμο κομμάτι σε ηλιαχτίδα! Στην Θεϊκή αχτίδα του ανθρώπου!

Ήρθε ο καιρός για νέες ιδέες Αγαπημένα παιδιά! 

Προσαρμόστε  τη ζωή σας σύμφωνα με το νέο Θεϊκό πλάνο της αποστολής σας!

Νιώθετε ήδη ευτυχισμένοι! Άλλο τόσο και εμείς! Ευγνωμοσύνη αισθανόμαστε και δέος για τον σκληρό σας αγώνα!

Φως ψυχής και ήλιος στη ζωή σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου