Παρασκευή, 23 Απριλίου 2010


 ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΣΤΕΦΑΝΙΟ!  (α)
ΣΑΒΒΑΤΟ 27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2008 


Άγγελοι χορεύουν στο Φως του ήλιου!
Στο Φως του ήλιου κολύμπησε και λάμψε με την ακτινοβόλα λάμψη σου!

Άπλωσε φτερά και πέτα μέχρι τη Πέμπτη Διάσταση, εκεί όπου ανήκεις!

Ουράνια Πατρίδα σου! Και Φωτοδότης ψυχών, ευωδιαστό λουλούδι,
ακτίνα Φωτός λάμψε στο Φως του Ήλιου!

  Λάμψε γιατί είσαι φωτεινός!

Σας αγαπάμε και δεν θέλουμε να πληγώνεστε! Ενεργοποιούμε κάθε πύλη ενεργειακή ώστε να αποδείξουμε στους ανθρώπους πως σας προστατεύουμε και σας αγαπάμε τόσο πολύ!


ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ

Σε κρατώ Στα χέρια και σε αγκαλιάζω, εγώ, ο Ανώτερος Εαυτός σου!
Πάντα σου χαμογελώ και κάθε φορά που ενώνεσαι μαζί μου είμαι ευτυχισμένος!
Χορεύουν άγγελοι ολόγυρά σου,πόσο  ακτινοβολείς και θέλεις να παραμείνεις στο Άσπιλο Φως και στο χρυσό της προστασίας μου!
Μην πιστεύεις πως με απογοητεύεις, σαν παιδί σε κρατώ με αγάπη στην αγκαλιά μου και χαίρομαι για εσένα κάθε φορά που βρίσκεις το φωτεινό σου δρόμο!

ΟΑρχάγγελος Γαβριήλ θα βρίσκεται δίπλα σου να σου ανοίγει τον δρόμο προς το Φως, την υπέρτατη φώτιση και διδασκαλία!

Σε αγαπώ πολύ και σε αγκαλιάζω δυνατά! Φοβάσαι για το μέλλον σου όμως γνώριζε πως δεν χρειάζεται το φως να μετουσιώνεται στο φόβο και να μπλοκάρεσαι!

ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΜΕΤΑΤΡΟΝ


Στην ασημί μου ενέργεια κολύμπησε και ξεμπλόκαρε τον εαυτό σου σε όλα τα επίπεδα!
Εξάγνισε τα πλοκάμια που σε συνδέουν με τη κατώτερη προσωπικότητα!

Άνοιξε τη διόραση και ανακάλυψε τη μεγάλη Αλήθεια που απλόχερα σου προσφέρουμε!
Μαζί θα πορευτούμε και μαζί θα πολεμήσουμε, πολεμιστές του Φωτός!

Είσαι έτοιμος να δράσεις!
Είμαι μαζί σου, είμαστε μαζί σου,
Να είσαι μόνο ευτυχισμένος!

Ευτυχισμένος νιώσε,  της άνοιξης το άρωμα να γευτείς και των αγγέλων την ευωδία να μοιραστείς με τους συνανθρώπους!

Μην κρατάς τον εαυτό σου άλλο στην προκατάληψη γιατί μόνο θα σε καθυστερεί σε εκείνο που έχεις να ολοκληρώσεις!

Κολύμπησε στην ασημί θάλασσά μου και με το κεφάλι ψηλά σήκωσε τα μάτια στον ουρανό, να μοιραστείς τις γνώσεις που έχω να σου προσφέρω απλόχερα!

Λευκό περιστέρι πέταξε στην ανατολή και στο φως του ήλιου λάμψε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου