Πέμπτη, 22 Απριλίου 2010

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΓΑΒΡΙΗΛ

 ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2008 
 17:30μμ


Κλείνω τα μάτια και σε βλέπω να χαμογελάς με τα λαμπερά σου μάτια και να με αγκαλιάζεις φωλιάζοντας εγώ στη φωτεινή σου καρδιά! Δεν φοβάμαι τίποτα, γιατί είσαι εδώ, Άγρυπνος Φύλακας Άγγελός μου και Καθοδηγητής μου!


Σαν φωτεινό λουλούδι ανοίγω τα πέταλά μου και το χέρι σου με το μαγικό ραβδί μεταμορφώνει σε πράσινο ανοιξιάτικο λιβάδι τον παράδεισο της Γης!

Σε αγκαλιάζω με αγάπη, σε προστατεύω από καθετί και εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να παραμένεις φωτεινός και να εμπιστεύεσαι το ακτινοβόλο χρυσό μου Φως!



Γιατί εγώ είμαι για εσένα Άγγελος Φρουρός και Άγρυπνος σε κάθε σκεπτικό σου και σε κάθε βηματισμό σου!


Να χαμογελάς, να νιώθεις ευτυχία, ευτυχισμένος να αισθάνεσαι γιατί η ζωή σου, αλλάζει πορεία  και πορεύεσαι με Εμένα μαζί!

Σε Λουλούδι Παραδείσου να αναγεννηθείς και σε  κομμάτι χρυσού να μεταμορφωθείς! 

Αγαπημένο παιδί Του Θεού, Αγάπη έχεις στην καρδιά σου! Εμείς σε αγαπάμε και βρισκόμαστε πάντα δίπλα σου!


Άπλωσε τα χέρια στον ουρανό και όλα τα δώρα και η αφθονία  είναι στην πόρτα σου! 


Εμείς βρισκόμαστε εδώ να σε βοηθήσουμε να ολοκληρώσεις το ψυχικό σου πλάνο, σκοπό της ζωής σου! Να είσαι πάντα καθαρός από ενέργειες, να μας επικαλείσαι συχνά και εμείς θα σε οδηγούμε στο Φως στο Ένα και Μοναδικό Άσπιλο Φως!


Ταξίδεψε μαζί μας , Αγαπημένο παιδί Του Θεού, αφέσου σε εμάς! Μην κρατάς άλλο τον εαυτό σου σε πίεση, ανασφάλειες! Η ζωή σου είναι προδιαγεγραμμένη, αποφασισμένη!  Έχεις εμάς στο πλευρό σου, Άγρυπνους Φρουρούς και Καθοδηγητές σου:

Γαβριήλ - Λαμπριήλ - Ζακχιήλ - Ουριήλ - Στεφάνιος .


Σε αγαπάμε πάρα πολύ! Να το θυμάσαι πάντα  αυτό! Άπλωσε τα χέρια σου στο Φως, κολύμπησε μέσα σε Αυτό και εξάγνισε το σώμα, πνεύμα και ψυχή σου!


Καθαρή ψυχή και εναρμονισμένη με τον Ανώτερο Αγγελικό σου Εαυτό,
Γίνε  ένα φωτεινό παράδειγμα, φωτεινός Πολεμιστής του Φωτός! Της Αλήθειας! Της Αναγέννησης!


Σφαίρα κρατώ κόκκινη και την τοποθετώ στη καρδιά σου να αντέχει τις ενεργειακές επιθέσεις και να συλλάβει το νόημα της πνευματικής υπόστασης!

Γίνε η αλήθεια! Σκοπός σου είναι ο κόσμος να μάθει την αλήθεια και να δημιουργήσεις εικόνες φωτός, αλήθειες φωτεινές στον κόσμο πως υπάρχουμε!

Σε ενδυναμώνουμε και σε βοηθούμε στην αποστολή σου! 

Γίνε Φωτεινός Πολεμιστής και η αλήθεια θα βγει στην επιφάνεια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου